close

呢個月,我經歷好多友情考檢,好似:xx雯同xx妮一齊玩我,我好傷,我一手拉埋佢地,估唔到,我比左個機會xx妮,係msn話:我原諒你,一分鍾後你要回我,如果唔係就算,但佢唔單只沒回,見到我變成離開,之後off埋= =我 hope佢係睇唔到。。。

第2個係xxx(今次我真係唔講得佢個名),係今日。佢話比我知佢同xxx 黦資←(好似xx錦,不過我費時我打左xxd人覺得個名有咁多個字喇) 左我心好唔舒服,因我覺得自已要變成水泡,雖然佢講過唔會,但我。。。我唔知係自私定係真係擔心佢 yy。我think左 n次,我知道,我係自私。。。

我真係好無奈,我真係要永生無fd,我不想說永別!好嗎。。。 如果你係上文個xxx我想講:你好想你見到呢篇文,又唔想。。。我好想你同佢永遠唔和好,但我無權,不過我想同你永遠做好朋友呀!!如果你係xx雯同xx妮我想講:其實我一日前已經原諒左你,我想我地永遠唔好針對一個,我意思係我想我地玩下係得,但係唔好淨係玩一個,要玩就要玩黎玩去,玩死一個好咩?我正正因呢樣唔理你地。

                             好曾呀哥上

arrow
arrow
    全站熱搜

    sk031069 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()